herbata - Zielona herbata?

1. Zadaj pytanie
2. Odpowiedz
3. Dowiedz sie więcej

Polecane pytania


Zadaj własne pytanie

Zielona herbata...
Napisano 12-02-2006 14:54
, przez bafi
Czy to prawda, że herbata zielona ma właściwości odchudzające?Kiedy oraz ile razy należy ją pić?
Czy jest jakaś firma herbaty tej, która jest najlepsza?CZy mozna dodać coś do tej herbaty aby złagodzić jej smak?
Proszę o rady,z góry dziękuję.
owszem mówi sie, że zielona herbata ma w...
Napisano 26-08-2019 10:17:56
Sprobuj na http://dojrzewamy.pl. Pisza ponad 2000 odpowiedzi dziennie!
owszem mówi sie, że zielona herbata ma w...
Napisano 12-02-2006 15:32
, przez mork
owszem mówi sie, że zielona herbata ma właściwości odchudzające ale nie tylko. Co do tego ile razy to jedni poją raz dziennie a inni 3 razy dziennie wybór należy do ciebie. Natomiast do herbaty nie powinno sie nic dodawać. Napewno nie można jej slodzić cukrem (to tylko puste kalorie) jeśli już to miodem ale lepiej nic do niej nie dodawać. Zgrabna figura wymaga cierpień.
Lepsza herbatka od zielonej jest ...
Napisano 13-02-2006 15:36
, przez Judi
Lepsza herbatka od zielonej jest CZEROWONA POLECAM!
pilam 3lata i nic nie pomogło,ale dzieki...
Napisano 14-02-2006 18:03
, przez bafi
pilam 3lata i nic nie pomogło,ale dzieki za rade :)
herbata zielona ma wiele zdrowotnch ...
Napisano 17-04-2006 22:50
, przez anoolqa91
herbata zielona ma wiele zdrowotnch wlasciwosci miedzy innymi zawiera fluor dzieki czemu jest zbawcza dla zebow, pobudza ( i dla tego NIE NALEZY jej pic wiecej niz 2 szklanki dziennie bo mozna sobie bardziejzaszokdzic iz pomoc) oraz wspomaga trawienie i usuwa toksyny z organizmu dlatego jest bardzo wskazana przy odchudzaniu choć celu berdziej skuteczna jest czerwona co nie swiadczy ze jak sie bedzie ja pilo bez zadnych ustalen co do jedzeinia to przyniesie jakiekolwiek efekty
Zielona herbatka...
Napisano 05-05-2006 22:56
, przez kratka100
Bardzo lubię zieloną herbatę, nawet bez dodatków. Kiedy do zaparzenia wsypie się niewiele listków, nie jest taka cierpka. Słyszałam też, że nie zaparza się jej wrzątkiem - woda musi po zagotowaniu odstać ok 3-5 minut.
Odp: Zielona herbata...
Napisano 22-03-2008 10:59
, przez klaudia
jest dobra i odchudza zalezy ile się pije
Odp: Zielona herbata...
Napisano 22-03-2008 12:50
, przez natixa
hmmm ja mam zielona herbate z dodatkiem cytrosow... pilam zwykla ale nic na chudniecie mi nie pomagala ;/
Odp: Zielona herbata...
Napisano 28-03-2008 07:28
hej aa zielona herbate mozna kupic w sklepie sporzywczym.. ale najlepsze sa w herbaciarniach albo w sklepie zielarskim. ona jest nie dobra ale moze na sie przyzwyczaic ja ja pije juz z 3 misiace napoczatku sie brzydzialam ale teraz to ok:] nie dodaje sie do niej zadnego cukru . pomaga na schudniecie i jeszce do tego zapobiega celulit :] wiec warto ja pic a pijesz aj wtedy keidy Ci sie chce ile chcesz dziennie :D
Odp: Zielona herbata...
Napisano 28-03-2008 12:38
, przez OlusQa_xD
zielona chcerbata wspomaga odchudzanie jesli bedziesz jeszcze cwiczyc , wtedy szybciej bedziesz chydnac
Odp: Zielona herbata...
Napisano 28-03-2008 12:38
, przez OlusQa_xD
aa i cherbate ziolona powinno sie pisc 3-4 razy dziennie
Odp: Zielona herbata...
Napisano 18-11-2010 10:27
, przez Kenzo23
Każda herbata ma takie właściwości jest tylko jedna zasada trzeba ją pić w trakcie posiłku. Wtedy wiąże ona tłuszcze i razem z nia przepływają one przez nasz organizm. Polecam poczytać bloga w klubie miłosników dobrej herbaty tam był bardzo ciekawy wpis o diecie herbacianej :)
pytanie:
odpowiedź:


load_avg: 0.35